تاريخچه و مشخصات شرکت

شرکت صنعتي شوفاژکار در سال 1350 با هدف توليد ديگهاي چدني حرارت مرکزي تاسيس گرديده و ظرف اين مدت علاوه بر افزايش تنوع مدلهاي ديگ چدني، پکيج هاي حرارتي را نيز به توليدات خود افزوده است. ديگهاي چدني و پکيج هاي حرارتي شرکت شوفاژکار داراي بيش از 10 مدل و ظرفيت 000ر22 تا 000ر300ر1 کيلوکالري در ساعت مي باشند. اين ديگها با دو نوع سوخت گاز و گازوئيل کار مي کنند و ظرفيت تحمل فشار تا 6 اتمسفر را دارند. جنس اين ديگها از چدن آتشخوار است که مانع از خوردگي و پوسيدگي چدن در اثر تماس با آب و شعله مي شود. کليه محصولات داراي گواهيهاي 4472 و 4473 از اداره استاندارد ايران، ايزو 9001 از SGS سوئیس و CE از آلمان مي باشند. شرکت شوفاژکار با داشتن 40 سال تجربه و توليد سالانه 000ر24 تن محصول و در اختيار داشتن 90 درصد از سهم بازار داخلي، بزرگترين توليد کننده ديگ چدني در خاورميانه و اولين صادرکننده ايراني اين محصول مي باشد و توليدات خود را به يونان، اسپانيا، هلند، ترکيه، قبرس، سوريه، اردن، لبنان و بيشترکشورهاي آسياي ميانه صادر مي نمايد. بخشهاي مختلف خطوط توليد کارخانه شوفاژکار از کارخانجات معتبري چون Junker، BMD، Roperwerk، Wirth (کارخانجات آلمان) و ABB، George Fisher، ARL (کارخانجات سوييس) خريداري شده اند. در بخش تحقيق و توسعه، مهندسين شرکت قادرند با استفاده از تجهيزات و دانش فني روز، مدلهاي جديد ديگ را که توسط مشتريان خارجي درخواست مي گردد فقط با دريافت يک نقشه از مشتري، طراحي و توليد نمايند.

 

خط مشي سازماني

شرکت صنعتي شوفاژکاربزرگترين توليدکننده ديگ هاي چدني آب گرم در خاورميانه مي باشد که بيش از ربع قرن است که تلاش کارکنانش ، گرمي بخش خانه هاي مردم است. بي ترديد همه مديران و همکاران اين شرکت اذعان دارند که استمرار فعاليت توليدي در اين واحد صنعتي صرفا منوط به رضايت مشتريان در بازارهاي داخلي و خارجي است.
رهبري شرکت صنعتي شوفاژکار با اعمال روش هاي سيستماتيک ، مدون و مستند در چهارچوب الزامات استاندارد ISO9001-2008 تلاش خواهندنمود تا خواستهاي مشتريان را تامين نموده و تعهد خود را نسبت به اين امر محقق سازد
محور هاي اساسي فعاليت هاي سازمان :
1. احترام به افراد
2. خدمت به مشتري
3.تلاش براي تعالي
اهداف کيفي شرکت :
1. جلب رضايت مشتري و درک خواسته هاي آنان.
2. بهبود مستمر کيفيت محصولات توليدي.
3. بهبود مستمر سيستم هاي مديريت کيفيت.
4. جلب رضايت طرف هاي ذينفع از جمله پرسنل به عنوان سرمايه اصلي سازمان.
5. حضور فعال تر در بازارهاي جهاني
جهت حصول به اهداف فوق سياست هاي زير بکار گرفته مي شود :
1. اعمال روش هاي سيستماتيک ، مدون و پويا به منظور کنترل و ريشه يابي اشکالات و برطرف نمودن آنها.
2. مدون نمودن کليه تجربيات و روش هاي اجرائي کار بر اساس دانش فني خريداري شده .
3. استفاده از تجربه همکاران و تجربيات گرو ههاي مشاور.
4. انجام آموزش هاي لازم در سطوح پرسنلي شرکت.
5. اجراي صحيح کليه فعاليت ها و تصحيح عملکردها بر اساس دستورالعمل هاي مدون.
6. انعکاس نظريات مشتريان از طريق خدمات پس از فروش به کارخانه به منظور بهبود مستمر در محصولات.
7. ايجاد ارتباط روشن با تامين کنندگان و بکارگيري سيستم تبادل اطلاعات کافي و مناسب

 

 

 

 

      محصولات شوفاژکار شامل:

 

 

 

 

 

بیشتر مطالب این بخش از سایت شوفاژکار گرفته شده

 

آدرس شایان مهر در نقشه گوگل

اطلاعات تماس

گرگان، خیابان شهید بهشتی، بین استخر سیدین و میدان کریمی

شماره تلفن: 9-32122234 (017)

شماره فکس: 32151184 (017)

info@shayanmehrco.com